Vänner!

Tisdag i all sin ära!

Något possetivgt med höst är fasiken alla "bra" tv program som börjar! Ikväll väntar idol igen.
ska göra lite kvällis & slå på fyran för idol time som sagt!
Ska också mysa lite extra med M, han har haft Mormor time i dag, och jag har haft Maddi time. ♥

kanon mysigt, shopping & Fika på stan i den fina höstvädret. ett STORT pluss för i dag!
Är så tacksam över att ha henne som vän. vad vore livet utan henne ?!

Fick också en toppen besked av Emelie i går, ang hennes lägenhet, nu håller vi både tummar & tår.
Något possetivt i vardagen :)


Planerna ang helgen blev också ändrade antar jag! synd, hade sätt fram i mot det, ,men men vad är en bal på slottet ?  ska hålla mig possetivt och göra någt bra av lördagen ändå! Fia lotta kommer ju, och bara det gör mig super glad! ♥



Peace / M

Kommentarer
Postat av: fia

jag är supderdupergladast! vad är det för ändrade planer? puss

2010-09-28 @ 20:46:59
Postat av: Matilda

Dom ändrade planerna Älsk är bara possetiva för oss. vi får mer tid för varandra. blir bara du, jag, Madde & om vi får med oss Linnsan. kanske någon mer har lust att haka på oss. <3 vi kör väl en heldag på tatto mässan sen tar vi oss en matbit på någon fab resturang & sen dansar vi alrslet av oss till kass musik någon stanns :D haha. vi tar det på telen i stället! Puss

2010-09-29 @ 12:14:53
Postat av: emelie

:) jag hoppas ni får lyan. vill härifrån imorgon!!

2010-09-29 @ 15:24:35
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Matilda

det hoppas jag med !! knäpp händer & fötter!

2010-09-29 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0