skor skor skor..

Jag är fasiken besatt av skor, både till mig och Mallen :)
Nuu  ska jag klicka hem två par till mig själv i smyyg. Mister är inte så "cool" med dessa sko köp :P
Malliones är ju dock inte så dyra men det blir ju lite i längden när man får hem ett par.. :P

är shopping sugen. inte bara skor utan allt just nu. vill ha och tycker att jag behöver allt nu. :( varför alltid denna kännska i slutet av månaden ?

Dop närmar sig. vinter kläder närmar sig, julen närmar sig och Fredriks körkort närmar sig ..
jag bara ser lapparna sväva förbi...

En lextion, en runda på stan och besök från Hfs har prytt min dag,. Nu som sagt - skoköp och häng i soffan!

Peace / M

( By the way så fick jag reda på att det inte alls var spikat att moderaterna van. fick infon i dag att det är i dag det verkligen fastslås... alltså gäller det att knäppa händerna & hålla tummarna... )

Kommentarer
Postat av: emelie

:) shopping är kul.. och dyrt!

men kul! :D

2010-09-23 @ 11:08:02
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0