Ski like a rockstar!


Mallione & jag & Co. Har varit & kollat på mister F när han lirat hocky. Impad och på ny kär i en hockykille :D Hehe,
det däe med hocky killar trodde jag inte var min grej alls, men i dag ändra jag nog åsikt. kanske var det bara för att det var Fredrik.. vi får i alla fall Hoppas ; P hehe....

Hemma igen,. tända ljus gullungen brevid mig i soffan tittar jag på Idol i min ensamhet. Nina har varit här en stund, världens bästa nina, vissa saker klarar man bara inte sjäv med hund och unge, då äre tur att Nina kommer till undsättning.
Mannen i huset är på firmafest, hocky Öl & Mat är hans kväll i kväll.

det här med levande ljus all over är helt i min smak. stor mysfaktor på det, synd bara att jag inte trivs i denna lägenhet. jag blir galen snart! inte nog med att lägenheten inte känns hundra, så har vi hi life här om kvällarna, skummt folk som springer runt på loftgångarna, rassia var & varannan dag. Grannar som bråkar & festar konstant. Jag blir galen!

Helgen är i alla fall kommen, tror vi ska ta oss en tripp till uytligare en marken i Hfs i morgon och spendera dagen där! ( beroende på mister mående )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0