Sjukligt sjuk!

Vad hände ?

Kom hem från en toppen dag med mina grabbar  i går från Hfs - Marken. slängde oss i soffan och min hals rassla i hopp totalt! fever feelings började smyga sig på och natten har jag spenderat med en svullen svin ont hals. Dagen i ära har bara gjor mig sjukare & sjukare. Lilla grodan är inte helt kry han häller. sjukt slämmig i halsen och man blir sjukligt nervös när det sätter stopp i halsen på han! :(

slängde i alla fall på en film nu, ska försöka skumma igenom den i alla fall, jag blir så jävla okonsentrerad när jag är sjukt. bloggar sammtidigt jag väntar på att få ett vinnar mail från tradera, håller nämlingen på att buda på två par converse skor till M. ett par blå & ett par röda . As läckert!

ne, nu får jag ta & värka lite små intresserad av filmen och försöka slappna av.

Gassh, jag Hatar att inte må bra!

peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0