Plugga...

ÄR nått jag badly need to do. meeen... har intye riktigt orken. även om min lilla ängel värkar vara totalt utslagen i dag så har jag barat hängt framför tv och datorn.

har haft all tid att både plugga & röja upp här, som också verkligen behövs. MEN som sagt -  vi är två utlagna hjältar i dag ♥

Behöver en förändring i mitt liv,. orkar inte bara vara längre.. pallar lixom inte att nöja mig med det här, det här ska väl inte var IT lixom ? Bo i karlskoga och inge jobb. även om jag skulle få ett så inget jag riktigt violl syssla med livet ut,. vardagarna bara springer i väg och vad gör man ?  finns inget direkt att hitta på och jag känner att jag kan bara inte nöja mig med det här ? jag vill få ut mer av mitt liv & vad livet kan erbjuda.. Ne som sagt en förändring NU måste ske. jag vill häller inte att Mallione ska växa upp så här. jag vill att han ska ha möjligeheter och ha en bra liv med massor av utbud.

Måste sparka igång mig själv igen & kanske sparka igång min kära sambo också!

börjar med att rensa rent hät hemma och möjligtvis lite om möblering :P

Peace / M

Kommentarer
Postat av: Pammis

Har ni varit till någon öppna förskola ännu? Det är kanon och man träffar andra mammor o deras barn. Vi är på öppna förskolan på församlingshemmet här i Kristinehamn, det är supermysigt. (inte alls kyrkligt som man kan tro och manbehöver inte vara troende eller något sådant), på babysim och rytmik. Ska även börja på spädbarnsmassage.

Annars blir det lätt långtråkigt att sitta hemma, vid datorn, framför tvn o så orkar man inte göra något när man väl får en sekund över för sig själv. Ett tips bara :)

2010-09-23 @ 16:19:38
URL: http://ekonomisktoberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0