PLUGG!

Vaken & rastös!
Super väder yttligare en dag och jag Älskart!
Ska tvinga med Madde ut i solen & dricka kaffe i dag med.  Ska bli mitt höstnöje - Madde, Mallione sol & Kaffe,
dä ä livet dä ♥

Ska också till HM och byta in ännu än kläning som jag inte känner för. Fynda den för 100 svenska riksdaler MEN jag vill nog inte ha den, så den får åka tillbaka dit den hör hemma.
med detta så har jag inget att slänga på mig på Lördag. Får försöka hitta nått långt inne i ganderoben eller så får jag gå lös i Maddes :) hehe..

Men innan det & innan Mallione vaknar MÅSTE jag plugga! inga men, just do it!

Inväntar ett besked i dag också, HOPPAS det blir ett possetivt, fick ett ganska dåligt ett i går, så vi hoppas på bättre lycka i dag!

Keep smiling - Peace / M


Kommentarer
Postat av: emelie

haha goa bilder (:

2010-09-30 @ 13:05:10
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0