Klantigt!

sjuk sjuk sjuk, är ordet som jag varit dom senaste dagarna. i dag är första dagen jag känner mig någotlunda utan alvedon i kroppen.  Mamma tog M i går för att jag tänkte att jag behövde vila. sova ut lixom, iom att febern och att jag faktiskt inte sovit en hel natt på nästa 2 månader snart. MEN ack så fel jag hade. låg vaken till kl 3 i natt och stirrade i taket pga av att jag sov på dagen i går.

nu sitter jag & inväntar Millan, ska ta oss en svänga på stan..

Har mycket inplanerat framöver, skall också ta oss en liten mini semester till Falun snart , DÄ Ä KÄRLEK DÄ! ♥

dock så drar fredrik i morgon med pappa på en tripp,. Vem ska jag & Malle hänga gäng med då tro ? någon som känner sig sugen att fredagsmysa med oss ? :P




Peace / M

Kommentarer
Postat av: jern

bra!v kom hit sa jag!

2010-09-17 @ 10:49:27
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0