Jordgubbs sylt!

Äkta hemmgjord gjordgubbs sylt tog jag fram ur frysen i går, Cissi & Ola som jag nämt förut kom ju på besök och hade med sig min favvorit sylt. finns nog ingen som kan slå Cissis hemmgjorda sylt.
med denna dilikatess ( stavning? ) hade jag grädde & pannkakor. ♥ det bara ******* i munen.. ;P

I dag tog vi oss en oväntad tripp till Öret, shoppade loss som aldrig förr för pengar vi igentligen inte har. Äh så överdivet mycket fick vi inte med oss hem,. men det känns ju alltid efter att man spenderat lite, men det är kul & nödvändigt i bland!

Bingolotto värkar ha blivit vårat Söndags nöje. dock vinner vi inge men det är mys och spännande när det väl gäller..


Tänkte dra igenom sidorna här på nätet som dagligen kollas & så ska jag invänta svar på ett mail på en lgh i el stokholmo. jag HOPPAS allt går vägen nu så jag kan få fart på vardagen igen...

Mister här hemma värkar inte vara lika ivrig som mig dock, men han får allt ge mä sig! :D

och sist men inte minst.. ATT ÄLSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0