Fredags mys!

Fredag i dag, blir en lugn en som kommer bestå av mys idol och massa godis. konstigt hur livet kan förändras. Fredag hade betytt Fest för ett X antal månader sen men som i dag bara är en lugn dag i veckan.
både negativt & possetivt måste jag säga!

dock kommer nästa helg sluta i fylla :) ser mycket fram i mot det, kommer bli resturang mys, förkrök hos Nina med singstar och sedan utgång på en åldersgräns på 23! helt änkelt en perfekt girlsnight!

sitter och taggar mig själv med helsjöön musik.




Min personliga Favvo IGEN!




i alla fall, dagen har jag hunnit med mycket, inväntar mister för en snabbis på staden storg.

Ska också på 1 års kalajs i dag ♥ Lilla Kärleken Alicia har sin lilla speciella dag i dag! Stort Grattis till henne!

Peace / M

Kommentarer
Postat av: emelie

skönt med myskväll. haft samma. hemma med mat idol och bara slöaeri! precis som samma fredag, jag kanske har lagt festandet bakom mig.. eller ; )

2010-09-24 @ 23:05:49
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0