♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

snart ska jag lämna i från mig datan tills i morgon ;S shit, hur ska detta gå :P ??
I ALLA FALL, var ju tvungen att gå igenom alla bloggar och alla sidor som måste kollas dagligen..
och på tal om bloggar läse jag just mitt ♥ Fias blogg.

att vi var som ihoppsatta i flera flera månader, vi gjorde fasiken ALLT i hopp, mådde toppen, mådde skit.
ja ni vet allt. och nu ? nu har vi knappt sätt varandra på felera flera månader. att vi lät detta ske tycker jag är förfäligt. FAAN FIA!

Älskar dig!



Snart snart vännen SKA vi "dansa" salsa på den vita....  I Hopp, just you and me!

Kommentarer
Postat av: fia

älskar dej! förlåt att jag har varit en sån dålig och frånvarande vän på sistone! <3

2010-09-17 @ 21:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0