???

Dagen i ära har spruungit förbi. tycker inte jag hinner med något. vad gör jag om dagarna igentligen ?
I dag har jag hunnit mer än andra dagar förvisso. började med att få min skitunge ren, medans han sov tog jag tag i ränsning här hemma. kläder smycket papper , ja ni vet alla gömmor man har med skit. dock syns det inte alls att jag har röjt här hemma!

Tog oss också en proemanad mot kvällnigen för att ränsa tankarna lite!
Känner att jag inte alls är nöjd med livet just nu. inget känns så där RÄTT, KLart att Mallione känns rätt ( för er som alltid missförstår ) inge snack om saken, men allt annat.

Vart tog Matilda vägen ? Vart tog mitt liv vägen ?


Kommentarer
Postat av: jennifer

matilda kommer alltid finnas kvar. I en uppgraderad verision av matilda vuxen och ansvarig. Var glad för ditt liv du har ju allt som livet ska ge en för att man ska vara hel. Du har gjort massiv av saker som många aldrig kommer få uppleva.

Du har din familj på alla sätt och vis dina vänner. framtiden finns i dina händer älskade vän. bästa vän!

2010-09-08 @ 11:40:16
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0