Dålig....

Jag är såååå dålig. har verkligen ingen bra karaktär.!
Gravid - INTE sugen på ett skit.. Ogravid - Sugen på ALLT!

Varför Gud Varför? Jag vet att jag måste äta när jag ammar för M;s skull, men va faan INTE bara Tjockis mat. Old Matilda is back. :P

Annars ? inte ett dugg, slööat hemma hela dagen. tog den där kvällspromenade, och som sagt tryckt donkan i dag. volangerna runt magen måste bort nu,. heja heja matilda, kan ingen bara hota mig med pistol eller nått så jag tar tag i det här nu. dock har det aldrig funkat för mig och kommer kanske aldrig att göra häller, bara att inse fakta kanske! :) träning & bantning är inte min grej helt enkelt.

la tankarna på is ang min utbildning/flytt och resande för ett tag, men what a fuck, vill man nått här i livet går det faan inte att bara sitta på arslet & skjuta fram det. ska skicka i väg ansökan i veckan och kolla med banken om lån sen får vi utgå från det. kommer jag in flyttar jag om inte annat får jag väl komma på en anna lösning så länge!

Fram tills dess får jag hålla tummarna på att Emelie La Olsson hittar en ny bostad så jag får inta hennes! :P

Peace / M

Kommentarer
Postat av: Mr F

Nu har du en pistol mot huvvet så det äör bara att sätta igång baby.... vi gör det tillsammans =( Love you

2010-09-12 @ 14:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0