Cp Grannar

Blir galen. känne mig lite lätt esam. har plockat in darorn till sängen för att slå på sex and the City 2,  ( ända gången jag kan kolla på den när inte F är hemma. ) bloggar en gång till för att fördriva tiden.

Grannarna lever sina helgliv som vanligt, Grannen nedaför skriker konstant till någon att den ska hålla käften. hör dock aldrig någon som skriker tillbaka eller någon som säger något överhuvudet taget, Grannen över sjunger bonny tayler på karioke så jag tror jag skickar henne anonymt till Idol snart - så dommarna kan tala om för henne att genast lägga av med sjungandet!

Blir lite irreterad över misters utgång faktiskt, men å andra sidan så är det banne mig min tur att gå ut HELT själv nästa gång! och det tackar man ju inte nej till direkt! Only me and my girls ♥

Får väl ta min fisande & snarkande hund och slänga ner hövve på kudden & blänga lite på Flickorna med guldlivet :)
Mallione vaknar väl snart och ska tutta antar jag, så är det ju en dag i morgon med med nya tag!

Gode gud bara han håller sig i skinnet i kväll!

Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0