BINGO Time.

Söndag i all sin ära har varit helt i min smak. dagen började med att som vanligt tacka gud för världens finaste lillikille :) seen tog jag tag i städningen. enbart för att vi väntade fin besök. Cissi & Ola kom och hälsade på. har inte träffat dom på ca 5 år och det var som väntat super kul! Fötrstår inte varför vi inte gjor detta tdigare. eller vartför jag inte tagit kontakt tidigare. men bättre sent än aldrig.

I alla fall, åkte sedan & röstade. hämtade hund mat till Dolly & NU har vi intagit soffan med en varsin bingolotto. (VARNING) Hahah!

ska vinna en resa nu, jag ska, så dä så! (( återommer med ett jippi inlägg senare!! ))

i morgon är det tillbaka till värkligheten. ser fram i mot en dejt med Linn i morgon eller veckan :)

Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0