Sliten..

Sanna mina ord att det kommer ta ett bra tag inna jag ger mig ut på festligheter igen. Hade dock en SJUKT kul kväll med mycket fin sällskap, men det här med att vara sjukligt trött i två dagar efter är inte Ok.

Nästa gång jag ska bli rund om fötterna kommer bli på våran inflyttning fest!

Som sagt har Fia varit här i helgen, och jag är så lycklig att ha haft henne här! ♥
MC Donalds, skitnsack, frulle, marken, Lunch på stan, shopping, vin, cigaretter, SKRATT ja you name it.
Detta har våran helg fyllts med..

som sagt så är denna dag också mycke seg, Tur att jag har värdens bästa Maddi i mitt liv när dessa dagar tittar fram. hon tog M för en långprommenad så jag skulle få sova lite. DOCK så fanns det ingen tid för det när man har andra sysslor att göra här hemma.

Ska ändast trycka godis och hänga framför Tv:n resten av kvällen. Det är jag Värd.,!



Peace / M

Kommentarer
Postat av: emelie

jag hoppas jag e bjuden på inflyttningsfesten! ;D

2010-10-06 @ 11:16:23
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0