Nytvättad!

Super skönt, har nyss fått stå i durchen HELT själv, inte bara själv i durchen utan själv i hela lähenheten. Bara JAG, dunkande musik & Frukt durchcreamen,. fantastiskt skönt att få vara med sig själv i bland. händer inte alls för ofta!

Haft några super mysiga stunder dom senaste dagarna. Shopping med mormor inklusive fika & skitsanack. Frukost med mammi, tidig kväll med film i sängen och i dag, idol med mammi & moster! ♥

snart äre flytt & vi har faktiskt inhandlat lite nytt! KUL :)

eh, nu ska M ha mat!


Peace / M

Kommentarer
Postat av: jennifer

mysigt att få känna den känslan också att man får vara helt själv. ifs hade jag dött då jag är den mest sällskapssjuka ever! haha. miss you babe. och lycka till me flytten. förväntar mig bilder på lyan och att vis ka få hälsa på er <3

2010-10-28 @ 07:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0