Folktadvården

stånk & stön, jag bara ser lapparna flyga förbi när brevet från folktanvården dimper ner i lådan :(. Det där lär som jag har värdens ruttnaste tänder dock, men det jag menar för att får rätsida på denna mening så kostar det ju multum bara man öppnar käften för en tandläkare!  men men, det är lika bra att få det gjort!!

Dagen har pricis börjat hemma hos oss. Mallen tog sig e lur igen & jag försöker få så mycket som möjligt gjort innan han slår upp dom fina igen! dock speinger jag nog mest runt som en yr höna och plockar överallt och ingenstans, förflyttar nog mest bara runt sakerna här inne :)

Har fastnat i One Tre Hill, tänkte att jag skulle kolla ÄNDA från början & det ända jag vill göra nu är att ligga på soffan & plöja avsnitt efter avsnitt. MEN det går ju inte när man har en liten som bara ska gå runt & kolla på allt i lägenheten. tur att vi ska flytta snart så han kan varigera sig lite :D

I alla fall så är jag KÄR på nytt!





Det kommer bli han & jag en dag, im in LOVE! ;P

Peace / M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du är för söt!

2010-10-08 @ 12:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0