Cream Bulle!

Alltså Onyttigare människa än mig får man leta efter!
Borde värkligen tänka på vad jag äter, MEN jag bara trycker i mig massa skit. Har ätit ute hela veckan, har varken ekonomi eller insparade tränigspass för det! men Gott har det varit & mysiga stunder! :D

Började dagen i går med Safft och Creambulle, i dag med mackor och Cola! Inte lika bra!

Har nu på morgonen tvingat med mig Gerson och biskitat bilen. mycket impad av dagens mordärniteter :)
Måååste Plugga, sista inlämningsdag i dag & sen ska vi nog en sväng till Öret - Gerson behöver nya möbler.
Jag ska bara titta! :)

Och sist medn inte minst! I dag är dagen med stor D.



Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0