Blogg byte ?

Funderar på att byta blogg . ? Varför ? - vet ej, men blogg. se känns så tråkigt mot vad alla andra har! har ju dock hela arkivet här och i bland tycker jag själv att det är sjukt kul att blicka tillbaka. Någon som vet om bloggen försvinner om man inte underhåller den ?
Någon som kan ta sig tid kanske & Hjälpa mig att fixa iordning min ??

Haft besök av Amanda i helgen. skräpmat, soffhäng, loppisar och visning av lägenheten har prytt våran helg. Var också i går och kollade på lille jack. ( Hur kude jag glömma att ta kort på den lilla goodingen ) i alla fall var den en super trevlig stund vi snart ska göra om :)
Söndag i dag & alla vet väl vad som vankas då ? vårat nykommna söndags nöje BINGO LOTTO!

Inna det, ska vi hämta upp Emma & mitt Underbara Gudbarn ♥ & åka ut en sväng till Lunedet & mysa och äta Vofflor!
En Söndag i min smak!

- Tackar Också min kära sambo för den lilla sovmorgonen jkag fick i dag!  (B E H Ö V L I G T)

Peace/ M


Kommentarer
Postat av: Fiffla

Sexy mami ;)

2010-10-10 @ 19:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0