Lycka på hög nivå!

Hörrni... fasiken det var ett bra tag sedan jag hade denna sida uppe!

flytt har ägt rum, från 75 kvadrat bor vi nu på 116. vårat internett stannade på värmlandsvägen & jag har nu äntligen fått mitt mobila på våran nya andress!

så Äntligen kan man få skriva av sig lite i bland igen!

Så vad har hänt sen sist ? minnet är bra men kort så jag satasar på att skriva när det hänt något i stället framöver!

Julen är på väg, min födelsedag är också snart här! MEN det jag ser fram imot mest är den kommande helgen!

Mina mycket efterlängtade BETYDESEFULLA nära ( men ändå så långt bort ) Vänner kommer " Hem "
kan inte beskriva hur lycklig jag är åt det!




( Nya bilder är ett måste nu )

Puss / M

Kommentarer
Postat av: maddis

ameh, vad gullig du ar <3 loveu. ses om ett par dar ;)

2010-11-15 @ 12:51:15
URL: http://www.madylin.devote.se
Postat av: Fia

Agree! Nya bilder är ett måste! Ses snart love! Puss

2010-11-15 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0