We are the world!

Hur länge har man inte kunnat denna låt, & igentligen aldrig riktigt lyssnat & analyserat texten.

men det är ju ingen Klycha VI är ju Världen.

Varför gör inte folk mer. det var en kaos när det väl hände, folk skickade pengar mm. MEN sen då?
glömde man bort allt då? Tänk om det skulle vara DINA barn ?, Föräldrar? , Släcktingar and so on.. ? Då jävlar hade det tagit eld i arslet!

Jag kan i alla fall inte kolla på denna Video utan att dyng Böla.  och det e jag jävligt glad över att min kropp visar att jag bryr mig och har medkännslor!

I bland önskar jag sååå mycket att det skulle hända Sverige så man fick känna på, och skulle inte vi få den hjälp vi behövde , ja då kan jag inte ens tänka hur bittert och sura man skulle bli att just VI inte fick hjälp.... URsh...

WE ARE THE WORLD, ( Inte indelade i länder )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0