Otippat

Helt fantastisk oväntad kväll Igen..

Vart tog MITT liv vägen ?  Nyss hade jag allt jag önskat mig och mer där till & nu ligger man på botten & kravlar helt plöttsligt.. en total vändning i livet som jag inte alls var berädd på, något som gjorde det bättre var att jag trodde jag hade någon som ville detta mer en livet. men som vi alla vet har livet fullt med Överaskningar & som dom flästa vet så är nog jag en av tusentals personer som gud gillar att pissa på, helt plötsligt så sitter man här själv med något som man trodde att åtminstonde en person skulle vara delaktig i. men icke,
just nu sitter jag i den sitesen som jag aldrig ville göra..

jag ville inte växa upp. tycte inte riktigt det var min grej en, men helt plötsligt var jag tvungen ocvh nu sitter jag här själv & kollar på när alla andra leker med livet....

23 år...... Vart är mitt Liv ?


Dancing in the Dark....




Kommentarer
Postat av: jennifer

jag vet tt du kommer känna att liovet börjat när knoppen kommer till världen.

Jag ska göra allt för dig.

JAG ÄR IALLFALL SKIT GLAD åt er skull.

Livet är som en berg och dalbana, och snart är du på toppen igen.

Älskar dig

2010-05-23 @ 14:24:18
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: shakira

Gumman.. I nio månader var jag så eprimerad och nedstämd. Jag hade inget liv, jag grät varje dag. TRO MIG, den dagen din lilla kommer till världen kommer du känna att allting var värt det. Tänk att den lilla kille som vilar därinne kommer vara den som älskar dig mest, behöver dig mest och känner sig allra tryggast i din famn. Jag blir alldeles rörd bara jag skriver detta för att få uppleva det är verlkligen helt otroligt. Vägen dit känns lång, men när du får känna en liten kropp mot ditt bröst och ser en liten titta på dig så vänder ALLT och du kommer förstå. Puss på dig underbaring!

2010-05-23 @ 22:43:45
URL: http://fooreal.blogg.se/
Postat av: shakira

Gumman.. I nio månader var jag så eprimerad och nedstämd. Jag hade inget liv, jag grät varje dag. TRO MIG, den dagen din lilla kommer till världen kommer du känna att allting var värt det. Tänk att den lilla kille som vilar därinne kommer vara den som älskar dig mest, behöver dig mest och känner sig allra tryggast i din famn. Jag blir alldeles rörd bara jag skriver detta för att få uppleva det är verlkligen helt otroligt. Vägen dit känns lång, men när du får känna en liten kropp mot ditt bröst och ser en liten titta på dig så vänder ALLT och du kommer förstå. Puss på dig underbaring!

2010-05-23 @ 22:44:19
URL: http://fooreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0