Money...

Att pengar kan göra en så otroligt jäva piss OFF!!

jag visste ju igentligen att bryter jag ett av mina ämenen så får jag mindre i månaden, men inte räknade jag med att både få mindre denna månad & bara för en halv månad...

Dagen som började så bra... vaknade och var inte allas så trött. gorde mig i ordning för min "argumentation" i skolan vid 10. kom dit & var hyper nervös.

Jag pallar inte sånnt, visst det låter konstigt när jag kan prata och härja överallt annaars och även i klassrummet , men när det gäller att all fokus ska vara på mig,i ett klassrum fyllt av personer får mig att MÅ ILLA och svettas som en gris.

min lärare försökte med all peppning som det bara gick och var så när att skita i det tills hon sa - du får tyvärr inget betyg Matilda om du inte gör det..

Bara att ta tjuren vid horna och knalla in i klassrummet och köra på.
efteråt var en befrielse utav bara **** och just då känndes det som om jag skulle kunna göra det 100 gånger om.

S T Å L T ö ver mig själv och hela dagen känndes perfa.
'

Tillls nuu...

Jag behöver ett jobb. Trotts att jag redan " fått" ett vill jag ha ett jag kan gå till på dagarana. jobba hemmifrån.. absolut helt ok.. men endå. två jobb kan jag ta då... :)

ha en fortsatt trevlig dag...

Peace / M

Kommentarer
Postat av: shakira

Va duktig du är !! =)

2010-05-06 @ 22:02:30
URL: http://fooreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0