Dagen...

I ära ger jag plusspoäng för!

Ställde klockan på 9 för en frullle med mamma.
tog oss en prommenad ner till brödboden & inhandlade nybakt bröd.
tryckte i oss frukost och la oss på en varsin soffa och snacka skit,!

tog mig en biltur & plockade upp Millsan, vidare in till stan för fika och skitsack på Som Hemma. ( Paris )
Emelie, Amanda, Millan å Jag intog uteserveringen med baguetter och glass.
Kännslan med uteserveringar är bara för skönt. Love it!

i tid med att mister slutade kom jag hem och vi tog oss en riktigt lyckan lunch tillsammans,.
efterrätt i bilen vid näset & en pratstund med Pöla & familj slutar jag nu min dag men en mysstund i soffan!

helt okej dag i min smak!

Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0