Sommar & sol

Nu har midsommar passerat, nu går det mot mörkare tider när det gäller vädret. Helt sjukt, vart har den Svenska sommaren tagit vägen ?? Firade Midsommar hemma hos mormors syster med HELA släckten.. Hade någon slags släckt träff. Mycket trevligt! Passade mig perfekt detta år! :)

Nästa blir kanske mer livat, vem vet ? Fredriks kommenatr om det i dag löd ..

Jag - nästa år drar vi inte till Grebbestad eller nått liknade där alla karlskogingar är, vi kan ju ta nått som Halmstad eller nått.?!!
Fredrik - Mäh vi har ju barn då....!!!
Jag - ja men vi kan ju vara barnlediga i några dar.. * blink,blink*
Fredrik - NEJ!!, " Han " ska med & du är ju med så jag kan ju i alla fall dricka.

Whata ? :)

I alla fall, Måndag i morgon, NY dag, ny vecka och förhopningsvis SOL.
slänger upp lite bilder & uppdaterat mer i morgon.

Peace / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0