Por que ?

Varför denna ångest över att ta sig en nap ?

Har alltid haft det & får det alltid, har haft så jäkla flyt med min graviditet hittils så jag kan bara inte klaga, men nu på slutet börjar det allt visas sig mer saker, Tröttheten gör mig galen. även om den inte är överdriven så skulle jag nog behöva en timma på dan, vissa dagar.. Varför kan jag då inte låta mig ta en power Np. Ögonen rinner av trötthet men jag tvingar upp dom ändå, inget planerat en dag som denna och det skulle absolut inte skada om jag försvann in i dimman en timma eller två.

Mammas flyttdag i dag, försöker hålla mig undan så mycket som möjligt, Hehe.. ( skojja )
ska blunda en stund nu, hjälpa henne & sen får vi se vad kvälnningen har att erbjuda. lite kubbspelande skille inte vara fel. har faktiskt inte invigt det i år än..


Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0