Kaos

Totalt slutkörd!

vaknade upp lika trött & jävlig som vanligt dom sista dagarna,. hade absolut ingen lust med något..
Men iom att jag hållt mig borta hela dagen i går från mammas flytt så hade jag inte hjärta att göra samma i dag..

Väl där satte vi igång, med min rastlöshet och "kan själv" kunde jag inte låta bli att inta komandot och bärandet.
nu så här efteråt var det nog ganska dumt. min mage spänner, det lilla livet innuti ligger nog nere vid knäna på mig, mina fötter är svullna som två balonger och mitt stackars huvud spränger.
Inte nog med det - mina Nagalar är totalt kaos, ena är tillock med avbruten. efter månaders av iordningjorda naglar känner man sig naken och manlig :)

det är som vanligt alltså, gör alltid saker innan jag tänker. :)

sitter här med mina nya brillor som jag hämtade ut i går, Mister F säger att jag ser ut som en skolfröken, men själv tycker jag att jag ser väldans smart ut. ( hehe )
Svärmor ( Farmor) har nyss varit på B -sök och nu ska jag tvinga mister att masaera mig sen ska jag faktiskt bara falla pladask ner i min underbara säng ...


ny dag i morgon men nya .....


Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0