Helt Otroligt!

Olyksfågeln.se

Vaknade upp 11,30 ( har aldrig varit så trött ever ) Piss ont i huvudet, Halsen lika tjock som ..... och en antagligen stukad ( men jag tror bruten ) TÅ!

skulle ju bara springa å kissa en sista gång innan jag somnade i går och välter om kull vågen som står lutad mot väggen som sedan ramlar ner över "pektån" altså jag kan inte ens beskriva hur jävla skit ont det gjorde.

Inte nog med det. - Skulle ut med Isen från frysen i morse, samtidigt som jag skulle öppna frysen skulle jag stänga kylen ( som är ovanpå) hade jag tummen mitt i melan dörrarna... dock gör inte tummen lika ont men den värker den med. hehe... KLANTARSLE!

Ska ta cykeln utan luft i däcken nu och cykla bort till mamma & se hur långt dom kommit med allt.

Se you later!

Peace / M

Kommentarer
Postat av: emelie

Du det där kallar jag verkligen otur! :O

aj aj aj.

2010-07-01 @ 21:27:55
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0