Allt eller inget..

Ja det gäller mycket..

I detta fall menar jag mina Hormoner :)
Allt jobbigt råkade nog bara komma på samma gång.

- Magen
- Ryggen
- tyngden
- tröttheten
- irritationen
- Paniken över vad komma skall..

sist men INTE minst - Saknaden efter det förtrollande Landet...

and so on..

Irritatonen är nog kanske inte så stor, det ända jag hela tiden går & är arg på är att människor bara kan göra saker för sin egen del. helt almänt förbannad. jag drömmer om det jag har det i huvudet 24/7... URSH för det!

Haha, men vad hade jag förväntat mig ? Jag av alla människor kunde man ju ana att jag skulle få lite anurlunda syntom..

Solen skiner, färgen sitter i håret och det vankas Fika time ute i solen. - Jag Älskar det...

Peace / M


Kommentarer
Postat av: bjornfoth

tildis.. kan du skicka ett nummer antingen pa min blogg eller pa min mail [email protected] sa jag kan ringa dej?



miz u puss love /grisen

2010-06-24 @ 16:58:53
URL: http://www.madylin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0