2010 - 06 - 21

Sjukt länge sedan IGEN jag fick ner något här!

Håller med Millans inlägg ( för flera veckor sedan ) att man har inte så mycket tid så här på sommaren.
Även om man igentligen inte gör ett skit, så har man inte direkt lust att sitta och häcka vid datorn.
IPhonen har blivit min bästa vän i stället & jag tror Fredrik är lite glad över att få ha datorn mer för sig slälv, Även om han aldrig skulle erkänna det.. :)

Jaha vad har hänt då ? brukar ju uppdatera alla andras bloggar i stället för min egen & kan väl tänka efter vad alla andra har skrivit om för händelser :)

det ända jag vill minnas är väl, fest, sol, sex and the City 2, balen & studenten.

Måste erkänna att jag känner mig lite väl gammal när det kommer till det här med bal & student. dom är ju så småå dom som går ut nu ju.. 

Sex and the city filmen var helt ok , kanske inte överväldigad men Bra ändå.
Fest- ja det står fredrik för ( en hel del också ) men det är alltid trevligt att umgås med nära och kära :)
Sol - Jag älskar det, mycket sol fika, grillning med vänner och balkonghäng....

Dop - Lilla Isabellas dop.
Kålmården - Delfiner, APOR och Kärlek ♥
Sterio stöld - visst vet ni, glömde nog låsa bilen så nu finns det ingen sterio kvar i bettan...
Elias skolavslutning - ♥

Nu väntas Midsommar till helgen & en uppdatering efter det med kort och komentarer lovas.

ska verkligen försöka hålla i gång lite här nu - så tråkigt med mil långa uppdateringar eller bittra inlägg ( då man bara måste skriva av sig )


Peace and Love / M

Gott & Blandat








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0