Trötter*

Jag som trodde att solen alltid gjorde mig pigg.. so Rong!

Gårdagen spenderades hemma typ, i sängen, med stängda ögon. Vaknade upp sent. käkade frulle kolla nätet och plockade lite. efter det tog jag mig en nap på en och en halv timma igen..

Väl på gräsmattan hon mormor satt jag och sa hur otroligt trött jag är och hur mycket jag kan sova nu... Jag som aldrig har kunnat sova middag och somnat i hyfsad tid till på kvällen skröt om att det var minnsan inga som hällst problem nu,,.  Shiv fick jag .... somnade inte förens vid två i natt & pluss att efter varge gång jag varit tvungen att springa på toa i natt har det tagit extra lång tid innan jag somnat om...  Vad om detta lixom ????


I dag är jag lika trött trotts solen som sagt. men har redan hunnit kollat nätet. käkat frulle målat färdigt mina hyllor & klätt på mig,,  :)

Nu ska jag plugga in Iphonen i Öronen och ta mig en promenad bort till mammi & Co...


Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0