Söndagsshill!

inte många knop i dag inte,.
Sov ganska länge i dag också må jag säga..
Gårkvällen var mycket givande och mysig. Filmen framkalla kärlek & tårar :) Maten bestod av ungsbakad lax med potatismos och någon go sås till. helt i min smak. Woddis gick hem och får några extra poäng...

Tillbaka till denna dag så har vi bara softat hemma hos mammi. blev bjuden på mat och fika och så hjälpte vi henne att röja lite också.
Väl hemma fick jag besök av min bästaste vän Madelene ♥, efter att hon knata hemmåt så tog jag tag i målningen av mina hyllor.

Nu ska vi nog åka och slänga oss i sjön, ett efterlängtat nattnopp :)


( Iom att alla tjatar om att se hur min mage ser ut nu så får jag väl slänga upp den ända kortet som någonsin kommer att komma upp på mig på näten när jag är gravid ( som det syns på ), så titta noga mina vänner .. )


Kommentarer
Postat av: Fia

Wooow! Du har växt du hjärtat och superfin är du med!

2010-07-05 @ 00:55:28
Postat av: Melinda

oh, vilken fin mage!

2010-07-06 @ 16:57:48
Postat av: bjornfoth

helt otroligt vacker hasten. du passar i att vara gravid!! om man kan gora det :) hoppas du mar bra, ska fixa min voip sa ringer jag nasta vecka. love u & saknar dej.



puss grisen.

2010-07-09 @ 16:15:21
URL: http://www.madylin.devote.se
Postat av: jennifer

men ååååååh. sjukt skönt att du bär min unge så jag slipper göra`t. haha! love..

2010-07-14 @ 15:26:34
URL: http://ginger.jennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0