SömnTuta!

Jag & sängen har varit varandras favoriter ett tag nu, speciellt i dag. vaknade upp i tid., tjatade lite på fredrik innan vi somnade om igen. tog oss ner till Maxi & inhandla frulle, tryckte i oss den och la oss på soffan. vandrade in till sängen och somnade om igen. NU kl 16,30 har jag äntligen kommit upp och tagit en snabb durch.

Söndagar tycker jag man får slappa på, bara trycka massa onyttigt och vara hur seg som hällst. ÄVEN om man inte är bakfull ; )

Hoppas på en klippning i dag eller i morgon, måste såå klippa mig och känner lite ångest innan det är dax att kläcka, antar att jag inte har så mycket tid efter det på ett tag och det behövs verkligen en renovering där uppe nu,!
så om det är någon som känner sig Manad att ta i mitt hår, säg gäärna TILL!

Så planen för kvällen är väl det eller bio med Mammi & Elias, Shrek rullar på duken i kväll & jag måste erkänna att dom filmerna är faktiskt världa att se :) Ett perfekt Söndagsnöje om inte annat!

Peace / M

Kommentarer
Postat av: jennifer

trött-mössa!:)

2010-07-27 @ 11:48:39
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0