Solsidan&Kännsla

Internettorsk. Har inte haft internet sen, jaa flera dagar tillbaka. telefonone funkar ju men bloggar inte direkt på den,
har dock inte gjort så mycket häller, Fredrik har gått på semsester och dagen till ära har vi faktiskt varit sega båda två.. har myst och slummrat hela dagen typ. dessa dagar behövs både för kropp och själ..

kl är redan 11 och vi har under kvällen plöjt igenom sesong 1 av Solsida. Så mycket roliga komentarer så man skrattar ju konstant. :)

veckor som började på 6 är nu på 37, kännslan som inte ens fanns är nu tungt, trött, Ont och LIVRÄDD!
Jag borde nog inte säga/skriva detta men jag tror han e på G ut faktiskt. (antagligen inte efter att jag nämt det nu men.. )

Månad 9. Hur sjukt är det inte ? och hur overkligt är det inte att just jag sitter här och skriver och slänger uu bilder på min graviditet ? det Kunde man inte tro,. men ska jag vara riktigt ärlig så Mår jag riktigt bra över hur det blev.
Jag ska absolut inte sticka under stolen att jag saknar att leva som förut och att livet är lite små tråkigar eller kanske lugnare och vanligare nu men denna ångest jag hade förut över att jag var tvunget att komma på något nytt. tvungen att få in oengar på något vis för att göra något nytt kännslan att aldrig nöja sig finns inte på samma sätt längre,. nu kan jag åtminstide kontrolera den och känna att jag tar det som det kommer. ja kommer inte sluta parta, hänga med polarna, RESA, dansa på borden, råka vara fullast på en fest, shoppa upp dom sista penngarna, vara oasnsvarig, svära som aldrig förr när jag slår i tån. Nee jag kommer inte attt sluta vara JAG, men däriomt måst man kanske tänka lite anurlunda än förr för att man har ett annat ansvar.

Jag som klagat på alla som bloggar eller vbara pratar om sina ungar, men va faan, kom igen.. kanske inte tycker det är skit kul fortfaranade men jag har ändå kommit på att den är ju dennes vardag. personen i frågas liv. dom kaanske inte hade gillat min blogg för något år sedan när jag bara skrev och probem fester och vita stränder..

Olika tider i livet, och jag är faktiskt glad att jag provar på något nytt nu... kanske för att jag vet att jag fortfarande vill göra saker i mitt liv och jag  vet att får jag bara fingret ur så kan jag göra exakt vad jag vill.

det gäller att våga, våga förendra, våga prova på något nytt, inte bara köra på det säkra. det är väl ingen match ??

skit samma, dubbelmoral hit och dit, åsikter hit och dit.. dom kan ändras allt kan ändras.. Jag kör på vad livet har att erbjuda och lever efter det!

Peace and Love / M




Kommentarer
Postat av: jennifer

du ör spå fin. stolt över dig är vad jag ör! miiiii9n tjej! <3<3

2010-07-21 @ 17:25:24
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0