Muffla....

i dag har jag bara tryckt i mig massa gott...

Tog en sväng på stan förut, betalde det jag skulle och var tvungen att springa igenom barnavdelningarna på diverse affärer.. hittade ett par as nica byxor åt det lilla livet.... :)

Tänk om det skulle titta ut en liten girly.. Då skulle hon få ha killkläder på sig dom första månaderna kan jag lova :) haha,, skulle vara något ut över det vanliga,. och det gillas ju alltid..

I alla fall. efter stan hämtade mamma upp mig och vi köpte med oss MASSA jordgubbar, grädde & Glass och intog Anetts uteplats men henne mammi och Linnsan ♥..

sen tvingade ( Läs: Jag tvinga ) Fredrik mig att äta Pizza.. satte oss i solen och tryckte en kebab pizza... inte helt fel faktiskt..

Vidare för lite kvälls häng hos Hanhe & Martina och lilla Alicia...

somnar nog super skönt snart!

Peace and Love / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0