MorgonPigg ??

Tvättid så här på morgonkvisten är ingen höjdare direkt. 
men vad gör man när man bara MÅSTE tvätta. JUst nu är jag faktiskt inge trött häller, men jag vet ju hur det kommer krypa på om en stund. det är väl antaglingen inge mer än att ta sig en timma eller två då men...

Flera flyttdagar med mamma som sagt, ändast utemat har det blivit och min kropp känns som ett ända stort blåmärke. efter tvätten i dag och storstädningen här hemma ( SOM BEHÖVS ) ska jag faktiskt bara ta det lungt.
tror min kropp behöver det...

Helgen bjuder på Sol får vi hoppas och det ända som ännu är planerat är en Bio.

Nu hörrni är det inte långt kvar.. som längst 6 veckor.  Sen är det bara att räkna ner till allt annat man väntar på. :)

Hörs!

Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0