Mini Semester!

sitter I Kristinehamn faktiskt och uppdaterar min telefon! Vad om detta är att Mamm är husvakt och äre inte helt underbart att bo i hus med pool, grill och allt som hör till på sommaren ?! Har i alla fall haft två helt perfekta dagar här även om det är i denna stad :)

Gårdagen Var Emma och Flis med, badade, hoppade stuttsmatta,tryckte Mc och bara glassade i solen. Kvällen kom Fredriks Pappi kom på B - sök och gjorde våran kväll mycket trevlig! somnade utlagen i den bästas armar!

Frulle i dag på altan, en runda på affären och Loppis innan vi intog gräsmattan och Solen.. ( det är för varmt för mig ) skulle aldrig ha klagat om det inte vore så att jag hade en stooor mage i vägen för allt jag vill göra.

Nu e vi i all fall tillbaka i huset efter en prommenad i skärgården. har tryckt massa mat, paj och glass i dag så jag tror vi lägger grillningen på IS!

ska inta alla klädkataloger som jag smusslat med mig i smyg för mister och sätta mig med mammi på altan och katalogshoppa. ♥

I´m Happy!

Peace / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0