Mat&Bio

Varma sommardagar är bland det bästa jag vet!

har spenderat dagen med min kära, min bror med vän och värdens bästaste mammi, Bada stod på shemat, men matilda balla ur i sista sekund. ( inge ovanligt nu för tiden ) Förr Bada Madde & Jag alltid på valborg och höll i sommarn ut! men nu för tiden är det andra kanelbullar.

kvällens planer är att gå ut och äta något gott och sedan avsluta den med Bio.
sov dock till halv tolv i dag ( shock ) så vi kanske kanske tar oss en sväng ner till våra kära vänner som har polparty i dfs.
Det är vid sånna här tillfällen man önskar att man kunde vara med och hinka alkohol och flyta i en pool.
men .... förhoppninhsvis väntas något bättre än en fyllla och en baklfylla.. ; )


Ha en super nice Lördag gott folk.

Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0