Kär&Galen

redan den 6 Juli... sommaren går mot sitt slut & denna gång känns det mer förjävligt än förr....
känns inte riktigt som om jag har tagit vara på denna sommar... kan det saknas liv och rörelse ? njee kan mer tänka mig, fylla, bakfylla och stoj.. :)

Men när djungeltrumman sätter fart här i karlskoga så ändrar jag tankarna ganska drastiskt om att sakna festerna och alkoholen... Jag säger bara Jeiiisuus...

Tog oss en prommenad till mormor & mamma i går, jag fick mitt måndags tjatter med dom & fredrik ja undra vad han fick ut för possetivts av det hela. kanske det goda fikat mormor bjöd på ute på gräsmattan :)
Sedan tog vi faktiskt bilen vidare till Mats & Annelie och hälsade på en stund..
Värdens sötaste hundar har dom hemma och man blir alldelses KÄR♥

Hade det inte bara varit 5 veckor kvar hade jag tjuvat med mig en hem....

Ne nu ska jag faktiskt försöka ta tag i saker som MÅSTE göras.. :( Får väl se åt vilket håll denna Tisadag går åt..


Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0