Gott&Blandat.

Måndag, inge bloggade på helgen.
Igentligen så har jag inte haft så mycket att göra ändå som man skulle kunna tro. Planerna som var att vi skulle till Skara Sommarland i Lördags gick i spillo pga. Försäkringskassa.. Denna gång har jag skicka in allt i tid och rätt. men allt drar tydligen ut på tiden i vilket fall.

anyway..

Varmt äre, jag brukar inte klaga och har sagt att man inte ska det häller. men nu Gör jag det ändå.. KLAG KLAG!
Jag orkar inte med denna värme som är nu. tänker vara blekfet rästen av tiden nu, jag pallar inte att ligga nere på stranden. har faktiskt gjort några försök men nu ger jag upp. är en sån jävlans badkruka också så jag ligge ju bara och piinas. inte nog med det så tog jag tag i en riktig stooooor städning i dag, den slutade dock i en riktig jäka kallsurch för att svalka av mig.. Phu, jag vill vara smal och snärt nu...

sitter i alla fall och väntar på svärmor som är på G, ska hjälpa henne med CV:t och sedan ska vi väl försöka att hitta på nå mysigt när hon ändå är här. ( dock vet jag inte om jag är det rätta när det gäller det om jag kollar på hur många jobb jag fått på sistonde. hehe )

slänger med några bilder från vårat kvällsdopp i går. :)

Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0