Fy eller Jihooo ?

Väntan är lång & frustrerande...

Samtidigt som jag vill att "han" ska komma Nu nu nu.. Så är jag banne mig livrädd. Fattar inte hur folk kan säga att dom inte var eller är nervösa. fy satan, jag drömmer om det dag som natt! minsta lilla känning sätter hjärtat fart och slår i 180.. Har haft ovanligt ont dom sista dagarna så han kanske är på G nu, men fy eller jihoo eller vad ?

I dag sitter jag faktiskt hemma i mina egna underbara soffor och bloggar. vaknade dock upp i huset men var tvungen att åka hemmåt för en tid hos barnmorskan. Millsan Jag & Mister satte oss i bilen för lite shopping i Karlstad, men det var inget att hänga i julgranen inte. AmningsBH, badbalja & ett sätt bäääbiskläder var det jag fick med mig hem.. Tyiskt. vill shoppa loss till mig själv nu, men som sagt inte alls så rockigt när man har världens kula där fram.
Snaaart Matilda Snaart!!

Hade hoppats på en tidig kväll i kväll, så nu ska jag försöka få med mig HAN♥ in i sängen och sussa.

Ny dag i morgon med nya möjligheter . :)

Peace / M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0