Drömmar*

Att drömma kan vara det värsta som finns & det mysigaste som finns också.
drömmar sitter verkligen i när man har drömt något alldelses speciellt, även om det är en bra dröm eller en dålig dröm.
efter en bra dröm kan man sväva på måln en hel dag och känna att livet är perfekt medans en riktigt dålig dröm kan trycka ner en i skorna reält..

Gissa bara vilken sorts dröm jag haft i natt/morse... inte nog med att jag vaknade upp öpprörd/lessen/arg/besviken/frustrerad så valde jag att stänga dom blå igen & sova en stud till... Nog faaan somnar jag om och drömmer om samma sak IGEN ? Vad Om Detta ?

Vad betyder det igentligen ? sitter det soppas hårt i hjärnan så det alltid ska dras upp i drömmar och tankar ?


Drömmar hit & dit....

Dagenshistoria handlar om Madelene, stan, F- Kassan, Måla, skriva någotr brev åt Fredrik, MAT och sedan får kvällen stå för en överaskning!

Ha en Toppen Måndag mina Vänner ♥

Peace / M

Kommentarer
Postat av: fia

öpprörd? hahaha! ;)

2010-07-06 @ 23:50:54
Postat av: fia

öpprörd? hahaha! ;)

2010-07-06 @ 23:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0