Bröllop!

Åh jag är så fyllt av kärlek i dag. Har varit på Bröllop hela dagen lång, Jossan som stod för bruden var så himla vacker, hon lyste verkligen upp och man såg hur riktigt lyckliga dom var tillsammans,. dock lämnade jag mobilen i bilen och ingen kamera med mig, hur jäkla oruttinerat är inte de ? fick ett par snabba på henne på slutet ändå.
Millan har också lovat att skicka bilderna som togs.



Jag vill också gifta mig,, dock kommer väl det aldrig att hända.. Fredrik säger ju Nej hela tiden så jag får väl drömma om mitt stora fina Bröllop,. dock har han sakt ja kanske i fall vi gör det i colombia, inte helt fel iom att jag skulle absolut kunna tänka mig bara jag och han barfota på en vit strand, men ändå när jag tänker efter så vill man ju ha allt det där handra som hört ill också. Jaaja, vi får vänta och se vad som händer :)


I alla fall, väl hemma efter 11 timmar,. det innebär alltså trötthet, ryggont och hunger. det innebär också att jag inte träffat min kära sambo på hela 11 timmar och helt sjukt så måste jag erkänna att jag faktiskt har saknat han vissa studer under dagen. han är ju trors allt mitt allt ♥

Fick också bevisat i dag att man fortfarande har kompitens, misstförstod jag inte snubben mitt i mot mig vid bordsplaseringen i dag så försökte han nog stöta på mig, Halloj står det inte Upptagen på magen eller ? hehe.
Ganska gullit och ganska skönt för självförtroendet, men ingentligen rör det mig inte i ryggen, jag har redan den jag vill ha och den bästa av dom alla!

Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0