Alena.....

Hoppasan, då blev man helt plötsligt själv igen ... fast.. det gör inget, hade ju ett val att följa med. Tänk vad anurluda det kan kännas då..  väljer man själv att vara ensam så är det faktiskt hur skönt som hällst.
som sagt så gick mister ner till Hanhe och Martina en sväng. kännde attt det fick räcka för i dag med myrorna och Marieberg. Min rygg & jag kommer inte längre så bra överens, dock inte häller tröttheten och jag..

Mamma kommer på frulle i morgon, sen blire födelsedagsfirande hos Millsan.. ( om inget annat sker, vill säga )
Min kära Fia - Lotta är i krokarna och jag bara måste träffa henne när det inte är såå många mil i mellan oss.


Tar mig nog ett bad och slänger på en film i bingen. ska också fantisera om hur as snygg jag blir i min nya inköpta klänning från myrorna när jag blir smal :) Najs Fredagsnöje...

Peace and love hörrni / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0