Happy 2010!

Känns som en bafylle dag i dag trots att jag inte drack en droppe i går! ja visst på självaste nyårs afton!
dock var folket i min omgivning rätt så suddiga faktiskt och Wickan hade förvadlats till ett uteställe som man inte alls kännde igen och en åldersnivå på 18 årar!

men jag hade ju mina nära och kära runt mig så det var helt perfekt endå!
Fick nyårs mat hos min KÄRA Mormor och sedan
Skålade jag med mammi på klockslaget. Drog sedan ner på wickan som sakt,. kunde dock inte låta blir att kolla på klockan kl 01,00 när klockan på Madeira förvadlades till 12,00 och firandet tog fart på alvar antar jag!
men men thats life!



(Nyår 2010! )

en promenad i dag och bakpotatis med massa röra senare så känns det som jag skrev , bafyllan börjar smyga sig på. men det är ju totalt omöjligt så jag är nog bara trött! :)

bilderna som jag skulle slänga upp vet jag inte alls vad som hänt med, bilderna och filmen från pulkabackan & Badhuset är helt omöjliga att lägga upp, så jag filar lite på det och får se om jag blir nå klokare på vad problemet är!

Nu dax för - Glass, blåbär och Hallon ...
Ha en fortasat trevlig första januari 2010!

Peace / M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0