Hand i Hand !

Alltså jag e så grymt dålig på att blogga nu för tiden, men igentligen bloggar jag ju enbart för mig själv och för att det är skönt att skriva av sig i bland, kul att titta igenom inläggena efter ett tag,

kan sittar flera timmar med att kolla gammala blogginlägg här och på resedagboken :)

I alla fall, det jag mest ville komma med detta inlägg medans maten står på spisen är att uppdatera om att mitt huvud faktiskt har possetiva tankar också.
Fia tycket att mina/mitt blogg inlägg såg ut som om jag skulle ta livet av mig,.
och på så vis är det absolut inte, jag är för nyfiken på vad livet har att erbjuda :)
lite missnöjd med vart jag är i livet just nu bara ! thats it :)

Och så vill jag tack min kära Familj, släckt och vänner för att  ni finns, vissa tider i livet inser man mer att man är mycket lyckligt lottad som har dom!  vissar värkar inte ha den turen och det är för mig så jävla hjärtekrossande!

I alla fall TACK !!


Kommentarer
Postat av: jginger

allt för dig älskling<3<3<3

2010-01-15 @ 11:46:44
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0