God bless..!

Fysatan i gatan vad jag är frutrerad och arg!
Blir så jävla B-sviken på Sverige och Sverige befolkning ( kanske inte alla, men i alla fall 87% utav oss )
Vill ingetligen inte ens blanda in mig själv i detta oss men tyvärr så är jag faktiskt född i sverige och är ju då en svenne, men i mitt hjärta och hjärna tror jag faktiskt att jag har mycket andra värderingar en en typisk svensk,.

Jag är så trött på folk som ska ha allt ska ha det bästa, tänker bara på sig själv. Själfallet ska man avbsolut inte sätta sig själv i knipa och inte kunna överleva men man kan bara man vill leva lite på existens minus en månad eller två nu när folket i Haiti behöver pengarna MER an vad en anna gör!
Vad är 2 månader av ett helt liv ? och det kanske är bara att vi känner på huir andra människor lever i värdens så kanske ni får lite medkännla!
jag tycker själv att det är as vårt att tänka så i bland. man är ju trotts allt uppväxt i detta sammhälle.,

en ny Tv skulle inte sitta fel. eller en Iphone ..
men sen när man ser dom små barnen ligga på gatorna så känns det som om jag aldrig ens skulle falla mig in att skaffa mig tex en ny tv eller telefon,. hade jag dom pengarna så hade jag mycket gärna laggt dom pengara till att åka ner och hjälpa till...

Kom igen alla, lägg lite, vad gör en 100 hit och dit, eller kanske bara en 10:a!








Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0