ennu en...

Redan Fredag!
Dagarna springer förbi som alltid, Har som sakt sprunigt fram och tillbaka på komvux denna vecka och det lär fortsätta i den takten. ska jag vara ärlig har jag ju dock inte sprungit kanske men i alla fall tagit mig promenader :) så mycket lättare när man pluggar i Ipoden i örona och dansar i väg, ett pluss i kanten också är att trycka på "Panama" Musiken så gör det kroppen lite varmare också i denna kyla. 10P till de.


Nyhemkommen från Biosalongenm, tog med mig min Kärlek och kollade på snabba chash!
Filme var absolut helt ok, men boken är sjukt mycket bättre,
måste nog dock se filmen en gång till för första halvan satt jag bara och tänkte på - så där var det minnsan inte i boken...
Andra halvan så satt jag mest och tjata på Fredrik om att jag var kissnödig :)
så filmen ska jag allt ge en ny chans, om inte annat för att Joel Kinnaman är en sådan heting :P

Nu ska jag ta och slänga i mig lite fil och flingor sen blire bingen för min del.

Natti Natt!

Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0