Livet är för viktigt för att tas på allvar ..

Morgon allihoppa,

vaknade av att klockan ringde 08,00, snozzade dock till 9 och pallra mej sedan upp 10,17 :)
Jag är en latmask ända ut i finger topparna...

lite uppdatering om vad som hänt kanske,
Fredriks födelsedag blev ine som planerat men en bra dag endå hoppas jag på :)
Han vaknade av att jag amanda och satu sjöng för han, satu hade gitarren i högsta hugg så jag antar att det blev en mycket speciell födelsedags morgon för honnom.
planen var att vi skulle til realxen på Gustavsvik, men iom att man fick så för allt själv så funka mitt lilla huvud inte så bra och jag hade glömt att boka platser så vi fick snällt strunta i att åka dit,
satte det lilla härnkontoret i spel och kom på¨bowlingen!

Jag Fredrik, Amanda, Hampus , Pappa och lili åkte ner för att katsa lite klot, mycket mycket trevigt!
medans vi var där så förbredde Satu, mammi, jimmy och Elias för Tackos och Glass , så när vi klev in innanför dörren så möttes vi av tackos luft :)

efter det antar jag att ni kan räkna ujt vad som hände, Dans och fylla på hög nivå,
Natten slutade men att jag och svärmor satt och trycket i oss räster av tackos innan det var dax för sängen .. :)

                

                   

mer dagar har som sagt gått, inte hänt så mycket, har börjat på comvux och det kommer antagligen att ta upp min tid framöver , men det känns helt ok, och mycket skönt att börja göra nått!

blr bara tråkigt att läsa massa skit, så jag sätter punkt HÄR!

Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0