BE STRONG!



Just i dag behöver jag någon som sparkar i gång min hjärna till att produsera possetiva tankar!

mina probem kan kännas lite pinsama att klaga på när det finns way to much människor runt om i värden som har det 100 gånger så svårt som en annan, men i bland kan jag inte låta bli att tycka lite synd om mig själv.
men som sagt det borde inte vara lagligt!

Dagen började med massa massa PANAMA musik och minnen och tankarna susade in i en helt annan värd,
väl ute ur drömmarnas paradis fick jag mig en smärre smäll i ansikte av ångest över att jag faktiskt inte satt på en strand men en kall i handen, utan i min soffan i karlskoga ( som om inte det vore nog lixom ) och massvis med snöö ute, visst kan jag absolut hålla med om att det är mysigt i bland och otroligt vackert men snö är = KALLT och det går inte hem hos mig tvärr!

efter att ha gett mig själv två snabba över kinderna för att sluta larva mig, drog jag och mötte upp
Emma och Flisan ♥
spenderade halva dagen med dom och det var så klart som vanligt super!

väl hemma med isbitar till tår , hoppa jag ner i badet för att värma mig!
kom på att i dag när dagen endå e som den är så kanske det e lika bra att gå igenom min lilla ekonomi,
som kanppt inte finns, men har man inkomster har man också utgifter och så är det även för mig!
bara att tänka på pengar gör mig otroligt nere och less på livet!

The Only Place where dreams are impossible is in your own mind! 

Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0